Kauden 2023-2024 koulutuskalenteri

Tältä sivulta löydät Juniori-KalPan valmentajien koulutukset kaudelle 2023-2024. Sivun alhaalta löytyy linkki Suomi-kiekko Akatemiaan, josta valmentajat pääsevät vapaasti suorittamaan valmentamisen verkkokursseja.

Syyskuu

Koulutus: Taidon opettaminen (järjestetty 20.9.2023)

Lokakuu

Koulutus: Suomi-kiekko 1 - Havainnointi ja ennakointi (järjestetty 9.10.)

Marraskuu

Koulutus: Hyökkäyspelaaminen (järjestetty 20.11.)

Joulukuu

Koulutus: U8-U9 valmentajakoulutus (järjestetty 7.12.)

Tammikuu

Koulutus: Suomi-kiekko 2 (järjestetty 15.1.2024)

Helmikuu / maaliskuu

Koulutus: Aihe tarkentuu myöhemmin

Verkkokoulutukset

Suomen Jääkiekkoliiton verkkokoulutukset ovat vapaasti suoritettavissa. Alla olevasta osiosta 'Valmentajan koulutuspolku', löytyy esimerkki, miten koulutuksia voi jakaa eri kausien ajalle. Koulutuksia saa suorittaa myös eri tahtiin, mikäli aikaa ja intoa on.

Suomen Jääkiekkoliitto, Suomi-kiekko Akatemian verkkokoulutukset: TÄSTÄ

Valmentajan koulutuspolku

Valmentajana ja valmennuksen kehittymistä varten on seuraan luotu koulutuspolku. Tavoitteena on lisätä kausittain valmentajien tietoa ja taitoa eri koulutusten sekä ikäluokkavastaavien avulla. Alla olevasta kuvasta pääset katsomaan seuran koulutussuunnitelmaa. Ikäluokkavastaavilta voi kysyä lisää tietoa koulutuspolusta ja polkua käydään läpi myös ikäluokkavastaavien toimesta joukkueissa. Mikäli valmentamisen aloittaa myöhemmin, voidaan valmentajan kanssa tehdä erillinen suunnitelma koulutuksien suorittamisesta.

Henri Eskelinen, taitovalmentaja

041-4697087, henri.eskelinen@kalpa.fi