KalPan Pihapelit on kesän 2024 osalta saatu päätökseen! Kesän aikana Pihapeleissä liikutettiin satoja lapsia ja meno oli mahtavaa! Kiitos kaikille osallistujille! Juniori-KalPalta löytyy myös kauden ajalle paljon tekemistä ja erilaisia harrastusvaihtoehtoja. Tutustu tästä toimintaamme: https://www.juniorikalpa.fi/seura/167/liittyminen-...

Pihapelit jatkuvat taas kesällä 2025. Tiedotamme lisää niistä sivuillamme.
KalPan pihapelit ovat avoimet liikuntaharjoitukset, jonne kaikki 7-11 -vuotiaat lapset ovat tervetulleita liikkumaan, leikkimään ja harrastamaan. Pihapeleissä pelataan monipuolisesti erilaisia pallopelejä ja harjoitellaan motorisia taitoja, sekä yhdessä toimimista ja kaveritaitoja. Ohjaajina pihapeleissä toimivat Juniori-KalPan koulutetut ohjaajat.

Pihapeleihin osallistuminen ei edellytä kuulumista seuraan, vaan mukaan voi tulla aiemmasta harrastustaustasta riippumatta. Osallistuminen pihapeleihin on kaikille maksutonta. Tapahtumiin tulee kuitenkin ilmoittautua etukäteen. Ilmoittautuminen tehdään kerran, jonka jälkeen voi osallistua kesän ajan kaikkiin tapahtumiin. Osallistujat ovat vakuutettuja Juniori-KalPa ry:n puolesta.

Pihapelien tapahtumia on mukana mahdollistamassa OP Pohjois-Savo, Olvi-säätiö ja Kuopion Energia!

YHTEYSTIEDOT

Tapahtumien vastuuohjaaja / Pihapelivastaava (yhteyshenkilö kesä- ja heinäkuussa)
Janne Korhonen, Juniori-KalPa ry, janne.korhonen@kalpa.fi, 0503367317

Junioripäällikkö Teemu Koljonen, Juniori-KalPa ry, 044 038 6829